پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2322
-
الف
+

نمایش رزم‌آوری «بانوی سردار» در آی‌فیلم

سریال «بانوی سردار» در نوروز 1401 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

سریال «بانوی سردار» در نوروز 1401 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، از 29 اسفند به عنوان جایگزین سریال درام «هم‌بازی»، از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد. 

این سریال درباره زندگی زنی به نام "بی‌بی مریم" و جزء تولیدات معاونت امور استان‌های رسانه ملی است و با همت مرکز صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با هدف نمایش دادن غیوری و دلاوری‌ مردم ایل بختیاری به تصویر کشیده شده است. 

سریال «بانوی سردار» در مرداد ماه سال 1398 برای اولین بار روی آنتن تلویزیون رفت و در 12 قسمت توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

"این سریال درباره زندگی بی بی مریم ملقب به سردار مریم است که عدل و عدالت را بین اقوام گسترش داد و در بین رعایا محبوبیت پیدا کرد و دست خوانین ظالم را کوتاه کرد. بی‌بی مریم بختیاری خواهر سردار اسعد بختیاری است و علیمردان خان بختیاری فرزند بی ‎بی مریم نیز از مبارزان این دوره است."

پانته‌آ سیروس، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی و… بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

گفتنی است، سریال «بانوی سردار» از ۲۹ اسفند، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روی آنتن می‌رود.


جدول پخش شبکه آی‌فیلم

تیتراژ بانوی سردار چگونه ساخته شد؟

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر